Aku tak pernah rasa kuat untuk membayangkan jika aku kehilangan seseorang yang aku sayang..

Aku tak pernah rasa hilanggnya seseorang itu (meninggal) .. Tapi aku tak tahu kenapa aku rasa takut ditinggalkan..

Aku pernah baca satu buku.. Bahawa.. Dejavu tidak wujud.. Yang wujud adalah diri sendiri. Apa yang kita pernah lalui ini, adalah sudah tertulis sejak roh ditiupkan..

Apa yang aku rasa sekarang ini mungkin apa yang akan jadi suatu hari nanti..

Untuk tunang yang tersayang..

Saya tak tahu berapa lama sy hidup. Sepanjang hidup saya, saya bahagia sejak kita berjumpa.. Saya jadi seseorang yang sangat risaukan keadaan awk walaupun saya tahu awk pandai jaga diri.. Tetapi.. Apa yang selalu jadi adalah sebaliknya apabila awk yang nampak saya seorang yang tak pandai jaga diri..

Awak.. Sy da biasa di temani oleh awak..

Saya da biasa.. Di pujuk oleh awak..Saya da biasa di nasihati oleh awk..Sy da diajar segala nya dari awak..Bila awk seolah abaikan saya..

Awk tak angkat call sy..Sy rasa sakit..Sy rasa sakit awk..Sy terlalu risau kan awk..Awk tak pernah tak agkat call sy sedangkan awk boleh rep wsp sy waktu itu..

Sy takut.. Sy call hanya nak tahu keadaan awak..Kita jauh.. Sy tak ada depan mata awk..Sy takut.. Sy cuba untuk ada dengan awkWalaupun kkdg sy tahu awk perlu masa sendirian..Sy tak boleh berhenti fikir pasal awk..

Awak terlalu penting bagi sy

Hal yang sangat kecik membuatkan sy teruk menangis ..Awk dah terlalu layan apa kehendak sy..Sampaikan sy tak pandai bedikari.Sepanjang perjalanan awk dr Batam, sy risau. Sy cuba sabar dan tunggu awk..

Sy tunggu..

Sy tanak push awk macam cik la cakap..Sy taknak biarkan awak sorg sy usaha call awk banyak kali tapi tak berjawab.

Kenapa awk..????

Sy ni menyibuk ya..Sy ni menyemak ya..Asik kacau awk..Asik call awk..Sy makan hati.. Dan sy juga yg pujuk sendiri hati sy untuk fikir yang positif..Sy risau sy na th keadaan awkSelalu awk drv sy yg temanTapi kali e sy call awk tak layan..Awk selalu buat mcm tak ada pape jadi.

Sy tahu awk stress awk tension..Awk xada kerja. Dan tiap kali awk tension la sy belajar untuk kuatkan hati dan perasaan sy. Sebab mungkin awk tak ada masa nak pujuk sy 24jam lagi. Sy tahu.. Awk serabut. Dan sy memang menyerabutkan awk..Awak pikir macam mana nak nikah..Sy tahu..Sedaya upaya sy cuba untuk kuat demi awk.Sy tak nak awk sedih sebab sy.Sy tak nak awk down..Walaupun sy sangat2 down bila sy tgk awk sedih.. sy kena belakon kuat

Sebab apa..???Sbb sy tak nak awk tension..Sy tak kan nak mintak awk pula faham sy..Sy tak kan nak mohon awk pula pujuk sy..

Sy tahu awk tahu sy kck hati kkdg bila sy hanya read je wsp awk.Sy tahu awk tahu sy merajuk,Tapi malam ni tak macam biasa.

Awk biarkan saya.Walaupun awk call sy. Awk tak pujuk sy.Awak buat mcm tak ada pape.Sy kecik hati awk pura2 tak faham kehendak sy..

Ini semua sebab sy da terbiasa bila sy merajuk awk pujuk dan bila awk biarkan sy rsa sakit sgt..

Sy da janji tuk tak menagis lagi tapi.. Entah kenapa air mata lg deras dr sungai.

Sy juga tak kuat....Jangan buat sy macam ni..😔😔😔

Sy rasa sakit dalam hati...Tiap kali sy merajuk dan xperduli kan awk sy selalu fikir jika esok sy bangun, mlm td la mlm terakhr awk ada dengan sy..

Sy akan rasa bersalah hanya tuhan yg tahu. Sebab tu juga sy sgt mudah lafaz kata maaf walaupun kadang2 sy mengalah dalam diam kerana terasa sesetengah perkara.

Tapi pernah awk terfikir, jika malam itu adalah malam terakhr buat sy, tapi biarkan sy tidur dalam keadaan sedih.. Adakah awk pernah fikir mcm apa yg sy fikir....

Awak dah takkan pernah nampak lagi senyuman tunang awk, awak da takkan dengar lagi suara tunang awk.. Rengekkan tunang awk.. Semua dah tak ada hanya dengan 1 saja kecuaian dalam hidup..

Sy ingat awak akan rep wasap sy lepas sy tak jawab wsp awk ..Tapi sy silap.. Awk pergi mcm tu je..Terima kasih awk..

sy yakin Allah ada..😭😭😭

Back to home page